tirsdag 5. februar 2008

Jeg har vært på kurs


Lørdag 2. februar var jeg på kurs på Papirgleder. Kort-kurs med Linda Muhr. Fantastisk dame som kan sine ting. SÅ morro å lære litt mer om å male med distressink (eller hva som helst annet, for den del).



Det var helt fantastisk deilig med en hel dag for meg selv og med fokus bare på å være kreativ. Selv elendig føre på veiene kunne ikke få ødelagt dagen.

Og etterpå har jeg gått rundt og virkelig kost meg med tanken på at det har jeg altså fått til å være med på. Med god hjelp fra heimefronten. ;)

2 kommentarer:

Jill sa...

Helt helt kreativ dag kun med tanke på seg selv høres himmelsk ut!!!!
KJempefine kort!
Jeg er piiiiiitte lit misunnelig på alle som fikk gå på det kurset.
Jeg gleder meg til å se fortsettelsen på den kreative innsprøytningen :-)

Rosa sa...

åh!! Det var knallfine kort, og eg kjenner eg blir lett lysegrøn av misunnelse over det kurset! Neste gong må du sei ifrå ;)