torsdag 3. april 2008

Lang, lang rekke...

Dette har vært en aldeles fantastisk flott dag. En morgen uten stress fordi både skole og barnehage skulle på skidag i våre skoger. En time ekstra om morgenene gjør seg. Og så var været helt nydelig; stillt, fin og varmt. Både små og store koste seg.

Vi har en nabo som elsker å snørekjøre med scuter og han møtte opp til stor fryd for alle. Det blei både knall og fall, men ingen sure miner.



Gjett om jeg skal scrappe disse en gang ;). I dag har det ikke vært tid. Jeg hadde rett nok en time "fri" midt på dagen, men den blei nytta til lydbok, kaffe, sjokolade og sol på trappa.

I ettermiddag og kveld har jeg jobba. Torsdagene er stort sett intense, men veldig givende jobbedager. Er med TenSIng-koret fra de spiser middag kl. 16.15 til de er ferdige en gang etter 21.00. I dag var de skikkelig flinke, og det er godt, siden det er konserter om to uker.

Og så var dette den dagen i året jeg liksom blir et år eldre. Talla blir etter hvert litt høyere enn jeg liker, men når jeg tenker på alt det jeg har opplevd disse åra, så er jeg igrunnen ganske stolt av at jeg har blitt så voksen. I alle fall på papiret ;) Inni meg er jeg fremdeles under 30 ;). JIPPI!!!

4 kommentarer:

Rosa sa...

Nei men kjære - har du hatt bursdag, utan å si eit ord!
Gratulera så mykje med overstått! Du veit, ein er ikkje eldre enn ein føler seg ;)

Såg ut om ein fantastisk dag for skidag, og ein time ekstra om morgonen har aldri vore å forakta :)

Ha ein god veke!

Jill sa...

Gratulerer med overstått!
Jeg var i bygden din i helgen, nydelig vær du spanderte på meg :-)
Likte Lo'ene fra Akvariet!!
Ha en fin dag!

Jannhild sa...

Hei Rønnaug!!
Gratulerer masse med vel overstått bursdag!!
Masse flott å sjå i bloggen din!!

Klem fra Jannhild

Ann Hedvig sa...

Gratulerer med overstått Rønnaug!

Herlige snøbilder, der skulle man ha vært ja :o)