onsdag 15. oktober 2008

Høstmørket senker seg

Det er så deilig at høsten har kommet. At kveldene er mørke og dagene våte. Ikke fordi jeg er spesielt glad i hverken mørket eller det våte, men fordi jeg endelig kan kose meg inne med god samvittighet.


I dag har jeg hatt fri. Har kost meg med både baking og scrapping. Scrapping er det blitt veldig lite av i det siste. Men nå var det tid for å bare gjøre det. Da er skisser en fin ting og skissecupen på Papirgleder et spark bak til sette i gang.
Marie Sylta har laga skissa til denne LO'en.
Og Tove Svartkjønnli står bak denne. Veldig kjekt å laga noe med bilder igjen. Må nok bare sette igang med litt mer produksjon på den fronten...

I går hadde jeg plutselig noen minutter til overs før jeg forlot Vangen. Det resulterte i ny pynt til bordet. Kvite lys og et metallfat å sette dem på. Kjekt å tenne lys i høstmørket.

Når bordet er pynta er det ikke ille med noe godt og spise heller. Minstemann og jeg har bakt "svenske rundstykker" etter oppskrift fra Nordriken. Kjempegode!!

Når ungene kommer seg inn fra kveldsmørket og gubben finner vegen fra en lang dag med møter, da skal bordet dekkes til glede for oss alle. Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

Gladie sa...

Jøss er oktobersnjoen allerede kommet som scrapp, ikke verst! Den var flott! Og de rundstykkene såg deilige ut. Tenker de er perfekte til lune høstkvelder foran peisen :D

Inger Marie sa...

Kjempe flotte LO´er :)
Og de rundsykkene så utrolig gode ut

Ha en flott dag!!

God klem

Kristine sa...

Og der var det jammen bilde av rundstykkene også, så koselig :)