mandag 24. november 2008

Sukkersøtt #17 og seine kvelder

Det er fryktelig vanskelig å gi seg. Når roen senker seg over heimen, ungene er i seng og gubben på møte. Med musikk i rommet og fred til å tenke, da går tida fryktelig fort.

Eller kanskje er det sånn at sånne kvelder er så verdigfulle at planene for dem blir alt for store? Uansett hvordan det er, jeg er veldig fornøyd med kvelden. Og her er noe av det jeg har gjort:
Utfordringen på SUkkersøtt denne uka er å lage gavepose med tilhørende pakkelapp. Fant en ny måte å brette pose på. Den måtte selvfølgelig prøves.

På Inger-Marie sin blogg fant jeg tips om å embosse hele stempeltrykket. Mitt blei delvis embossa, siden jeg ikke ville ha farge på hele trykket. Effekten kommer ikke så godt fram her, men jeg kommer helt sikkert til å gjøre dette igjen.Brukte samme effekt på en annen pakkelapp. Her er jeg ikke helt fornøyd med posen, så da viser jeg like godt fram bare lappen.

Ønsker deg som kikker innom en fin dag.

11 kommentarer:

Bente sa...

Superflott julegavepose!!

Maya sa...

Kjempeflott gavepose!
Lekkert motiv og den pakkelappen var superflott!
Takk for at du deltar,
klem fra Maya :)

Fredhøy - Gro sa...

Nydelig pose! God ide å embosse et helt motiv...må prøves! :)

annes paperfun sa...

Så flott gavepose! Herlige farger og lekkert med stempelmotivet som er embosset.
Takk for at du deltar.
klem fra Anne

milli sa...

For en fin gavepose!
Veldig fine farger sammen og masse fine detaljer!

Klem fra
Camilla

Rosa sa...

såååå flott!

Eg har vore på panduro idag - huff - eg seier ikkje meir ;)

WencheP sa...

Den var lekker1 Så kult å embosse hele motivet, det ble skikkelig fint!

Jill sa...

kjemepfin gavepose!!!
Men Vintersmil....
WOW så vakker!!!!!!
Så flotte farger og så fint foto!!!
Smashing!!!
Jeg får svigers på middagsbesøk i dag, håper de har jolamenn med seg :-)
Ha en fin dag!!!

Inger Marie sa...

Så nydelig gavepose og embossingen ble jo kjempe stilig :)
God klem fra Inger Marie

oheidia sa...

Denne gaveposen er så flott og det var jammen en lur brette måte!

ja, det er godt med kveldene. Mannen min er borte denne uken og jeg koser meg veldig med musikk og litt scrapping i kveld. Har begynt på ny antibiotika tirsdag og har ikke vært i form, men det gjør liksom ikke noe! I morgen (dvs i dag når jeg ser på klokka) så skal vi bake pepperkaker. Da blir det vel litt julemusikk til tenker jeg. Første søndag i advent kommer jo nå og da skal vi kose oss med pepperkaker, julegrantenning med musikkorpset m.m.

Du, kan du si meg de to siste nummrene dine i mobilnummeret ditt. Da finner jeg frem til riktig rønnaug skjønner du.

Elisabeth sa...

heiiiii
åå så masse fint du har laget;( du er jo bare super flink;)

nå har jeg gjort noe som jeg kanskje burde spørre om først.. du vet den kakemenn oppskriften din som du har digital scrappet... kan jeg kopiere den og evt bruke på kort? dette er jo bare de beste kakemennene da..... savner disse her ja. mamma og de kommer til meg om to uker og da håper jeg de har med seg kakemenner i fra fellesbakeriet.. ingen jul uten de hi hi

ha en kjempe fin helg

goooo klem