lørdag 2. april 2011

Gratulerer

I dag har vi feira at mannen i mitt liv har nådd halvveis til 90. Ikke fordi det er noen stor feiring, men litt ekstra godt har det nå blitt. Har prøvd takka jeg fikk til jul og lagde 40 lonser på kort tid. Det var veldig kjekt!! Og så måtte jeg jo lage et kort til han også. Synes ikke det er så lett å lage kort til de som står nærmest. Kanskje legger jeg lista litt for høyt... Men jeg er faktisk ganske fornøyd med dette bokkortet.
Det er å sånne situasjoner jeg oppdager at stempler som passer til ekte mannfolk ikke er de jeg har flest av. Derfor blei det bare tekst i denne omgang. Må kanskje gjøre noe med den saken etter hvert...
 Koste meg med å lage dette. Papirene er brun og lys kartong, produsent ukjent, og mønsterpapiret er 3ndy papir, baksida av et ark med koselige bilder og tager. Har brukt blomster i ulike farger. Og litt metallpynt.

Nå skal jeg snart "pynte" pizza og så blir det nok en rolig kveld i sofakroken. I morra blir det mere fest. Da kan vi feire 90 år til sammen :)

2 kommentarer:

lappetussa-Ingunn sa...

Gratulerer så mye med mannen i huset, og mange gratulasjoner til deg og! Lett å slå feiringa ilag da! Du lager flott kort til han, lager han noe fint til deg og? ;)

Bodil sa...

Nydelig bokkort :)
Gratulerer og ønsker dere en fin feiring.
klem :)