søndag 10. mai 2009

Diverse prosjekter

Søndagskveld og ei ny uke på trappene. Værdamene på TV2 har lovt vær av den gode sorten og det gleder vi oss til. Bortimot 100 mm nedbør siste uka gjør verden heller våt.

Uka som gikk hadde med seg både det ene og det andre av små overraskelser. LO'en min om ei tulle med øyne blå gikk til til topps i denne runden av papircupen på Papirgleder. Veldig gkjekt. Så spørs det hvordan det går med "Strikkedilla".Utfordringa gikk på å lage tittel og noe pynt selv. Min blei til ved hjelp av garnet som blei att etter at Kristian hadde laga tre pannebånd, og blomstertråd. Litt artig utfordring, men antakelig ikke noe jeg kommer til å gjenta alt for ofte.


Seinere samme uka fikk jeg vinne heder og ære for en LO med mange bilder fra ulike anledninger. Her er den:


Jeg har bestemt meg for å lage et album som skal få bo på stølen. Siden jeg har bilder fra ti år tilbake, noen digitale og noen i boks, må det nesten bli et skjønsomt utvalg hvis jeg skal komme i hvan none gang. LO'er med bilder fra ulike år, men med samme tema, det er tingen.

Jobben har også krevd en del oppmerksomhet. Tre konfirmasjonsgudstjenester denne helga. Veldig kjekt å være med på. Litt treis at disse ungeommene ikke er konfirmanter mer, det er jo nå jeg har begynt å bli kjent med dem. Men det er like før neste årskull skal få melde seg, så arbeidsledig blir jeg ikke :)


Dette bildet har jeg lånt fra Svein Ulvund på http://www.vossnow.net/. Han har masse kjekke bilder fra mye av det som skjer i bygda vår.

Så håper jeg at du som kikker innom her får ei nydelig uke. Jeg har hørt at den uka som kommer skal være noe helt enestående og at den aldri kommer igjen.

3 kommentarer:

Orlaug sa...

Hei!
Ikkje rart at du vinn heder og ære med det kreative du produserer....gratulera so mykje!
Ha ei god veke!!!

oheidia sa...

At tulla med øyne blå gikk av med seieren var så veldig fortjent. Lo'en var bare helt nydelig og noe for seg selv!

Jo da - uke som kommer blir nok bra! Jeg må bare få tatt selvangivelsen - har utsettelse til 14. mai og det er ikke lenge igjen til den fristen (særfradrag er noe skitt!).

Må le av meg selv. Hadde jeg kunne scrappet det særfradraget skal jeg love at ligningskontoret hadde sperret opp øynene. Det hadde i hvertfall ikke blitt kjedelig. Bare tall er kjedelig. De glemmer jo menneskene som lever rundt tallene!

Nei. Jeg skal ikke filosofere kl 23. om kvelden - natta :=)

Rosa sa...

Sukk hjerte, men brist ikke.....

Du lagar så vakre ting! Eg blir mållaus....

Fint bilde av deg og K. Og så er det på'an igjen ;)