onsdag 18. august 2010

Sneak peak

Nei, ikke i det hele tatt. Greier jo ikke si nei når jeg får spørsmål om å lage noe for noen jeg liker, til noen jeg liker. Holder på med et veldig morsomt prosjekt. Men jeg kan ikke vise det enda.

Dette er bare for å vise at jeg er i farta. Det går i scrapping og kort. Midt oppi skolestart og diverse jobbprosjekter, for ikke å snakke om bærprosjekter. Men bilder, det er det lite av foreløpig.

Kommer tilbake med både ett og hitt. Imens kan dere jo nyte disse glimta fra området rett over Trollstigen.


6 kommentarer:

Bodil sa...

Blir spennende å se hva du holder på med :) Fine bilder du har tatt. Tenk, i år har vi faktisk noen blåklokker her også. Det er det ikke hvert år vi har. Hvorfor aner jeg ikke.
Ha en fin kveld, klem :)

Rosa sa...

Gler meg til å sjå kva du held på med - kanskje det var det du nevnte på jobb idag? Eg er iallefall ikkje i tvil om at resultatet vert bra, og til stor glede for mottakaren!

Fine feriebilder!

oheidia sa...

Koselige bilder og jeg vet du kommer sterkere tilbake til blogg og hobby når tiden strekker til igjen!

Så koselig kommentar på bloggen min! Jeg håper du er sanndrømt og det hadde vært så utrolig hyggelig og møtt deg og dere. Vi får det til en gang - bare vent! Og vi er her om det passer for dere også :=)

Dagen i dag har vært så flott. Jeg våknet opp og følte et overskudd jeg ikke har kjent på lenge. Tok et tak i huset og dro mannen med meg i min iver etter å ta igjen det forsømte. Leon sitt rom ble vinneren - nå er det rent og ryddig igjen. Så deilig. SÅ lagde jeg kort og så ble vi plutselig invitert på middag av venner på Kløfta. Veldig impulsivt og veldig koselig. I kveld har jeg bare slappet av og sett noen dokumentarer på tv og pratet med mannen - og så måtte jeg sjekke bloggen før jeg la meg.

En deilig dag og i morgen er det nye utfordringer og nye muligheter. Godt for ungene å begynne på skolen igjen men jeg synes det er litt hektisk før rutinene er vel innkjørte igjen. Men det går seg til!

Vi tastes og jeg gleder meg til å se dine kreasjoner utover høsten - for jeg vet de kommer :=)

Klem Heidi

Meretekj sa...

Nydelige bilder:)
Du kan glede deg til Tyrkiaruren, det er et flott land.
Ha en fin kveld, klem.

Gro S sa...

Hei Rønnaug!


Tusen takk for gode ord! Setter stor pris på det når jeg har vært såpass "privat"....;)

Nydelige bilder du har postet, og det blitr spennende å se hva dette prosjektet ditt går ut på!

Klem
Gro

Maya sa...

Så spennende med prosjektet!
Gleder meg til bilder :)
Nydelige bilder du har tatt her, jeg er så glad i blåklokker, de er så nydelige, både i farger og i form!!
Tusen takk for koselige kommentarer og omtanken i en tøff tid,
go`klem fra Maya