tirsdag 5. mai 2009

Skattejakt

Forrige uke var jeg en kjapp tur innom en av butikkenen på Vangen. Skulle bare inn og kikke. Og der sto den. Gammel, joda, men du så sjarmerende. Akkurat rette størrelsen, både på lengde, dybde og høyde. Jeg falt pladask.

Likevel måtte jeg tenke meg om. Prøver å holde meg til en liten regel om at jeg skal tenke meg om før jeg handler. Hvis jeg ikke glemmer den aktuelle tingen - ja, så er det nok meninga at jeg skal ha den. Og sånn blei det:
Nå står denne gamle dama i kjelleren og venter på fornyelse. Salmiakkvannet har vært en runde og nå står grunninga og venter på tur. Etter to strøk kvit maling skal den få komme opp i stua og avløse ei heimesnekra hylle. Gjett om jeg gleder meg til det!

2 kommentarer:

oheidia sa...

Åh - denne var veldig fin! Mye plass i disse skapene her og den blir sikkert bare superfin med maling på. Du må legge ut bilde når den har fått sin plass i stua!

:=) Heidi

Rosa sa...

Den blir kjempefin med kvitmaling!

trur eg må komme å inspisere den snart nye stova di ein laurdag ;)

Ha ein god kveld!