søndag 7. mars 2010

Søndagssyssler avsluttes

Snart er søndagen over og jeg skal liksom være opplada til ei ny uke. Er litt usikker på den saken, men ei god natt søvn kan nok kanskje sørge for at jeg er litt mer våken.

Saftserveringa i løypa gikk så det suste. Det hagla med hvite plastkopper og safta skvatt. Noen løpere fikk saft i kopp, noen fikk saft på drakta og noen trur jeg sannelig fikk saftdusj. En tok seg til og med tid til å sitte et halvt sekund i snøen. Men det var visst ikke helt frivillig...

(Trur nok vi skal vurdere å flytte saftstasjonen litt lenger ut på bakkene, der den var før. Her hos oss hadde løperne alt for stor fart.)

Og vinneren... det blei ikke onkelen denne gangen, men en ungdom fra litt lenger sør i fylket. Kjekt at det kommer noen å overtar etter de "gamle" kjendisene også.

Og de fire ungene som holdt til rundt beina på meg hadde det veldig kjekt med å prøve å grave seg ned til Kina for å få alle kinesere til å komme å heie.
Nå lurer jeg på om jeg skal gjøre unna en liten jobbeting, men jeg er slett ikke helt sikker. Det kan være at jobben blir bedre gjort i løpet av noen minutter i morra, enn om jeg skal prøve meg i halvsøvne i kveld.

Uka som ligger forran kommer også til å bli ganske så travel, men det ser ut til at de fleste kveldene er ganske ledige. Og det er jo slett ikke værst.

Ønsker deg en koselig søndagskveld. Jeg skal lage mat til ungene og helt sikkert lese både ett og hitt for de to minste.

3 kommentarer:

Bodil sa...

Så flotte bilder du har for denne uka :)
Ha en riktig fin kveld :)

Rosa sa...

flinke folk, både i og utanfor løypa! Håpar du tok fri ikveld ;)

Meretekj sa...

1000 takk for smilet fra deg:) Det varma.
Sender et kjempestort smil tilbake:))