mandag 7. juni 2010

Bare for å bevise...

... at jeg er i live. Har ikke hatt mulighet til hverken blogging eller kortlaging, for ikke å snakke om scrapping i det siste. men jeg er i live og har tenkt å fortsette emd det. Det er bare det at jeg skal rekke så alt for mye i dette livet. Forrige uke var det fire dager med påfyll og soliale opplegg i jobbsammenhenge. Tre dager på hotell er jo ikke å forakte, men det blir lite gjort heime eller på kontoret sånne dager. Den fjerde dagen var jeg en snartur til Jessheim. Og ja, jeg tenkte på dere, både Heidi og Elise, men tida strakk slett ikke til.

Så var det lørdagen da jeg og 12 åringen ikk oppleve vårt første trial-løp. kjekk dag i sol og vind på Osterøy.

Søndag blei stølsdag med to nevøer på lån og masse sauer rundt oss.

I dag har staben vært på tur til Hellesøy. Nydelig dag og rett og slett rekreasjon = gjenskaping. Deilig med en dag der vi bare var i lag.

I morra kommer nye utfordringer som må planlegges snarest. 10 årsdager skal da virkelig feires skikkelig!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Flotte bilder :)
Ha en fin uke selv om den er travel, klem :)

oheidia sa...

Først og fremst - nydelige bilder, Rønnaug! Du er en dyktig fotograf!

På Jessheim sa du! Uten at jeg fikk sagt hei!!! Du er selvsagt tilgitt :=) Hektiske dager er det de er - de er hektiske! Jeg har forresten mistet oversikten over dagene. Ungene har hatt fri lenge nå pga lærer streik og alt det jeg skulle gjort blir liksom ikke like lett å få til. Vi har også hatt nydelige dager med varmt vær og ungene og jeg har kost oss med mangt utenfor hjemmet. Men i dag regner det og jeg har satt ungene i sving med noen småoppgaver i huset og så skal jeg ta resten sammen med en assistent. Kjekt med sånne assistenter men jeg passer meg for at ungene ikke skal tro at de dermed slipper å bidra til fellesskapet. Det er så absolutt ikke meningen.

Neste uke skal jeg holde kurs i Oslo i to dager og så er det skoleavslutninger, korps avslutning og andre avslutninger. Jo da - livet er hektisk nok det og slik skal det vist være. Holder oss i gang og hobby får plass når det er en åpning for det.

Stor klem fra meg :=)

Rosa sa...

For eit kult bilde med stolen! Og ja, det er hektiske tider! Men snart skal du vel ta ferie, og roe ned tempoet litt?