mandag 21. juni 2010

Det vil eg du skal gjera!


Denne esken skal volontøren vår få i dag. Ho skal tilbake til Tyskland etter nesten ett år på Voss.

Lagde esken for ei stund sida og så passa det nye pilegrimsmerket helt inn i vinduet.

Og det jeg skulle gjøre - det var å ta bilde av esken med merket inni. En kollega som er med på å gi den vekk som med oppfordringa.

Nyt dagen og tusen takk for at du kikker innom, selv om jeg ikke er alt for aktiv her for tida. I ettermiddag skal jeg oss i høyden. Det kan nok kvalifiser til et nytt innlegg.

4 kommentarer:

Rosa sa...

Nydelegt! Gler meg til å sjå luftige bilder ;)

Rosa sa...

PS: du vann ;)

jannes hobbykrok sa...

Så herlig boks dette var!Knallfin,i spreke farger!
Klem,Janne

Lambi sa...

Så flott boks Rønnaug! Det er jo en flott gave å gi bort da! Ønsker deg en finfin dag! Klem