tirsdag 28. februar 2012

En boks full av vinterglede

Litt tidligere i vinter hadde jeg opprydding på pulten min. Det gikk plutselig an å se at det var ei bordplate under alt rotet. Og midt i rotet var denne esken. Var på veg til å kaste den da jeg plutselig oppdaga at den hadde noen fine kvaliteter. Skikkelig solid, er den. Og så hadde jeg netopp fått noen vakre papirer i posten. Det maååte bare bli en eske full av vinterglede.

Hadde tatt noen flere bilder av den også, men uvisst av hvilken grunn fikk jeg ikke lagra dem i rette formatet. Må nok studere litt mer på Elements finesser for RAW-filer og konverteringer.

Men nå kom ungene inn fra ekspedisjon trening og krever en smule oppmerksomhet i form av kveldsmat. Det blei visst en hel ekspedisjon siden mildværet har laga flom over løypa og omvegen var heller lang. Lure som de er fikk de ordna seg skyss heim med noen som bor i en helt annen retning....

4 kommentarer:

lappetussa-Ingunn sa...

Hørte at Steinar dro Håvard over elva. Gikk visst bra. Flott eske! Har du tenkt å kaste noe sånt så veit du hvor du skal sende det.

Engrosa sa...

Så søt da! Hva skal du ha i den? Jeg samler stadig på bokser og sånt som jeg mener at jeg skal bruke, men det blir vel ikke noe med meg... Kanskje jeg må til Voss på kurs ;-)

Bodil sa...

Denne ble jo kjempefin. Så fine papirer og et flott motiv.
klem :)

Rosa sa...

Kjempefin! Så kjekt å sjå at du òg har funne vegen innatt i bloggeverda, og ikkje minst - inn på arbeidsrommet!

Hurra for tid, vår, og fornya krefter!

God tur i morgon, og kos deg masse med fagleg påfyll, godt samvèr og ei herleg togreise i fred og ro!

stor klem