fredag 18. juli 2008

Sommer



Noe så flott som ferie. Ikke veit jeg hvordan jeg skulle greid meg uten. Tredje uka er snart til ende, og enda venter to uker til. Nyter det alt jeg kan. Trappa der oppom alt det gule har fått selskap mang en time.

I dag har hele familien vært på kino. Kung Fu panda var en artig opplevelse for oss alle. Popcorn og annet kliss gikk ned på høykant og etterpå blei det is. Gjett om de tre yngste var fornøyde


Nå er kveldsmaten fortært. Selvfiska fisk og karbonader. Begge gutta fikk fisk i går kveld og de smakte godt. Den ene var det til og med litt størrelse på - en ekte gammeldagsfisk, kunne minstemann fortelle.


Men hvor hvar kameraet? Ikke en eneste fisk er avbilda. Jaja, de gode ideene kommer av og til i etterkant.
Men det har blitt noen bilder i løpet av ukene. For eksempel ho som nesten kan gå på vannet...

Og denne vesle nydelige i en liten sprekk i fjellet. Høyt oppe, der snøen enda ligger.

Nå skal fisken og stølen ovarlates til andre ei ukes tid. Vi skal nyte andre trakter.

1 kommentar:

Jill sa...

Godt at du fortsatt har litt ferie igjen, jeg har vært på jobb 1 uke allerede...
Herlig med selvfisket fisk, småørret???? Mmmmmmmm!!!
Du må komme deg ned fra stølen og dra på kino igjen!!!!
Se MAMMA MIA!!!!!

Dette skulle jeg sikkert ha spurt deg om for lenge siden, men har glemt det...
Var mannen din intervjuet i studio på vestlandsrevyen en dag i vår????