fredag 31. oktober 2008

Høstens skumleste kveld?

En ganske vanlig fredag, tenkte jeg. Rett nok var minstemann invitert i bursdag og fikk mye godt og mye morro. Og som seg hør og bør var ho mor med på kjøt og flesk (les kaffe og kaker;)) Men ellers burde det være en helt vanlig fredag. Joda, har selvfølgelig hørt om halloween og alt det der, men at det skulle ha en betydning i mitt liv? Nei, det hadde jeg ikke tenkt.



De to trollungene som var heime hadde nok også kommet med noen hint, men at det skulle bli alvor????



Rett før selskapet var over ringte mobilen. Hmmm, heimenummeret?? Hva er dette? En lattermild eldstemann på tråden: De hadde kledd seg ut, banka på hos naboen og kommet skumlere ut enn da de gikk inn.



I alle dager... hva har de nå funnet på...



Joda. De hadde vært hos en nabo og fått snop nok for ei uke. Men var de fornøyd? Neida. Videre til neste. Der var både herr og fru heime. Men herr mente at mine to troll var litt for lite skumle. Fram med lebestift, knall gul parykk og diverse stæsj. Du store så morro de hadde hatt det.



Vel heime igjen fant de kameraet:



Best de bildene blir lagra snarest (selv om ho som er gjemt inni her ikke vil at jeg skal lage noe med dem... hm... trur ho ikke kan den bestemmelsen helt på egenhånd...)



Nå har jeg pakka i både korg, spann og banankasse - i morra er det scrappedag nede i dalen. JIPPI!!



(Må rett nok ut å skaffe en bil til til heimen først, men så...!!!!!!!)

1 kommentar:

Ann Hedvig sa...

Når katten er borte danser musene på bordet :o)

Ser ut som det er noen som virkelig har kost seg ja. Og jeg syntes absolutt at mor bør scrappe dette i morgen jeg :o)

Håper du får en kjekk dag med papir i morgen.