fredag 14. november 2008

Tomrom

Noen dager kan kanskje kalles tomrom, eller mellomrom. Denne dagen er en sånn dag. Fridag for hele gjengen. Sove lenge og nyte en deilig formiddag. 10-åringen lagde middag og 8-åringen bakte kake. Og jeg, jeg gjorde nesten ingen ting. Deilig.



Seinere har vi vært på butikkene og sørga for at føttene ikke skal fryse i vinter. Veldig kjekt å ha føttene med når sånnt skal skaffes til veie.



Tomrom, eller withe spaces, er også et uttrykk i scrapping. Rett og slett å tørre å la det være åpne rom på layouten. Her har jeg prøvd meg på det:

Bakrunnen er lagd med klarembossa snøkrystaller fra Ladybugandfriends. Etter det blei arket som i utgangspunktet var nesten helt hvitt farga med distressink på svamp. Skikkelig artig!

Ha ei nydelig og akkurat passe kreativ helg.

1 kommentar:

oheidia sa...

Synes Lo'en er helt nydelig. Så flott lagd bakgrunn og jeg har virkelig sans for "tomrom" på sider som scrappes. I hvert fall noen ganger med det riktige bildet. Når jeg synes jeg har fått til en flott Lo som kanskje har litt tomrom i seg så synes mannen min det ikke er fint. Det mangler noe. Så, smaken er som baken....

Klem Heidi