onsdag 2. desember 2009

Dagens engel


I har kom postmannen med pakker. Ingen at den venta. Den ene var en diger eske fra et firma jeg har bestillt noe fra før. Denne gangen kjente jeg ikke igjen noe i esken. Kan faktisk ikke huske at jeg har bestillt noe fra dem på veldig lenge. Begynte nesten å lure på om jeg var blitt en smule presenil i høst. Mysteriet er ikke løst, men jeg sender det like godt tilbake. Den andre pakka var nye kjekkere. En hilsen fra forrige helgebesøk. Innholdet var koselig musikk og noe å korte ventetida med. Enda flere engler har kommet i hus. Og det virka. Denne kvelden har i alle fall gått fort. Ellers har det vært slaktedag. Julemiddagen er under produksjon. Og sannelig blei det enda et dyr til fryseren. En av hjortene som sniker seg rundt husa våre kommer ikke til å gjøre det mer. Nesten litt trist, men det blir alt for mange av dem. Nå går klokka fort mot kveldens leseøkt, så jeg får rydde bordet og sette fart på kroppen. Ha en fin kveld.

1 kommentar:

Rosa sa...

hm, så rart med ei pakke du ikkje har bestillt.... åpna du og såg kva som var inni?

kjempefine englar, både denne og den under!