mandag 22. november 2010

Julepostbok

Sannelig godt det er litt mer liv på hobbyfronten enn det har vært på bloggen i det siste.
Vi har ei fantastisk tante som bor på sjukehimen. Dama vil slett ikke ha noen ting, men jeg greier jo ikke dy meg helt... Denne skal ho få, så kan ho samle juleposten på ett sted.
For julepost, det er jeg aldeles sikker på at ho får.

 Papirene jeg har brukt her er Maja Design fra i fjor. Og ellers har jeg pynta litt både her og der med blomster, halvperler og svirl-stempel.
Et hjørne fikk litt ekstra pynt.
Hadde tenkt det skulle være med et nærbilde av Hänglar-jenta også. men det har maskina av en eller annen grunn sensurert vekk...

Nyt kvelden, alle som kikker innom :)

4 kommentarer:

Rosa sa...

Du flinkaste, flinkaste!!

Eg er døyvd......

Knerten sa...

Kjempeflott motiv på en julekortholder :-) Dette var flott, nydelige ark, og lekkert med hjørnepynten.
Ha en fin dag videre, Sissel.

Bodil sa...

Kjempelekker :)
har funnet fram en bok jeg også, men vet ikke helt når jeg får tid til å lage den.
klem :)

Orlaug sa...

Er døyvd, eg òg.....du er so kreativ!!