torsdag 25. november 2010

Når nettene blir lange...

..og kulda setter inn. Da er det flere enn musene som vil holde seg i hus. Farmor fyrer alt ho kan, og for at det skal fli fort varmt bruker ho opptenningsbrikketer. Smart oppfinnelse. Men det er i alle fall ikke noen scrapper som har designa oppbevaringa til brikkettene. Kanskje like bra, så kan noen andre pynte dem. Fikk idden av Rosa, som har gjort det samme og var ute lenge før meg.
Papirene er jeg ikke sikker på produsenten av, men de har jeg også spart på fra i fjor. Blonda er kjøpt på Papirgleder og stempelet er Stamps happens. Brukte en Marta Stewart-punch på kantene og knotten er Tim Holtz

Har feste pyntelokket til det knall røde lokket med ei silkesnor. Da går det greit å åpne boksen på vanlig måte. Samtidig som det røde er borte vekk det meste av tida.

Håper farmor setter pris på å få denne under juletreet.

Og kanskje er det andre som vil bruke ideen. Boksen er forresten fin til å putte lys oppi, hvis det er ei mer interessant gave :)

3 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig pyntet den boksen der :) Denne blir hun nok glad for.
Kanskje jeg må pynte den vi har :)
ha en fin kveld i kulda (-30,5 her nå) klem :)

Rosa sa...

Så fin den vart!
Trur kanskje eg må lage ein til meg sjølv også - men ikkje ikveld. Frostrosene hang nemleg tjukke på heile vindauga på scrapperommet, og eg orka ikkje vente på at det skulle bli varmt. Får vurdere å sette inn ein liten ovn, så ikkje limen blir øydelagd av frost...

Anonym sa...

Denne likte jeg kjempegodt. Så lurt. Hvordan får du tid til alt?
Ingunn