søndag 10. april 2011

Jannhild og 3ndypapir: Tusen takk for inspirasjon



I går kveld satt jeg å kikka litt rundt og i Jannhild sin blogg der fant jeg en nydelig korg. Laga av en spå! Jeg kunne ikke dy meg, men måtte bare prøve. Og her er resultatet:


Synes ideen var så god. Og så var det jo så morro å prøve å lage den.

Har bruket kvit kartong og "grace" fra 3ndypapir. Gudrun har designa noen helt nydelige papirer id enne serien.


Blomstene kommer visst fra flere produsenter. De har en tendens til å hope seg opp i skuffen, og sytem på blomster har jeg visst andri hatt ;).

Ønsker deg en strålende søndag :) Nå skal jeg ta med korga til Esso på Vangen, finne noe å fylle den med og så skal vi på middagsbesøk :)

6 kommentarer:

Lambi sa...

Hei Rønnaug! Denne kurven var bare super nydelig! Lekker form, punche-pynt, blomster og ark! Klink du! Haåper våren har kommet til deg også! Her på østlandet har det vært en fantastisk helg! Nå skal jeg komme meg ut en tur! Klem

Anonym sa...

Ååååå så nydelig spåkorg du har laget!! Kjempegøy at du ble inspirert til å lage den :)
Aldeles utsøkt korg i nyelige papirer!!!

Ønsker deg en fortsatt flott søndag!
Go'klemmer fra Jannhild

Jannhild sa...

Ååååå så nydelig spåkorg du har laget!! Kjempegøy at du ble inspirert til å lage den :)
Aldeles utsøkt korg i nyelige papirer!!!

Ønsker deg en fortsatt flott søndag!
Go'klemmer fra Jannhild

Bodil sa...

Denne er jo så lekker, så flott med en slik kurv med noe godt i til gave. Nydelig dekorert :)
ha en fin kveld, klem :)

Rosa sa...

Fantastisk! Du ligg alltid eit steg framfor - minst!!
Håpar de har hatt ein nydeleg dag, det her me!

klem

oheidia sa...

Åh, den ble superlekker og jeg skal prøve meg på denne selv - for nå ble jeg inspirert. Nydelige papirer og pynt! Vakker.........