onsdag 11. februar 2009

Forbud og råflaks


Ikke veit jeg helt hvordan jeg skal ta dette. I skrivende stund ser det ut til at kameraer og min familie ikke hører i hop. Herved får ikke ungene kov å røre noe kamera uten at de er under strengt oppsyn.


Fant igjen det vesle kameraet i dag. Det var akkurat der det skulle være, der jeg la det på mandag. Men da jeg skulle bruke det var det liksom ikke helt likt seg. Knappene kjentes ikke helt ut som de skulle... hm, hm... Sjekke og dobbeltsjekke... Akkurat, ja. Det hadde fått seg en solid kakk på den ene sida.


Men heldigvis ser det ut til at det virker som det skal. Kanskje er det ikke fullt så tett som det var, men det får jeg heller leve med. Selvfølgelig kunne det være fristende å stikke innom en viss butikk... de har noen nydelige små digitale... kan nesten få plass til det i baklomma... tåler vann gjør de kanskje også...


Men, nei. Fornuften får tale høyt og tydelig. (Dessuten venter jeg på pakke i posten. Det var noen scrappeting som bare ville ned fra nettet og heim til meg....)


Men jeg har altså fått tatt et bilde. Av en helt ferdig LO til papircupen på Papirgleder. Det er det som ligger øverst her. Naboen er utrolig flink til å lage løyper i skogen. Og det har vi stor glede av. Ikke rart minstemann mener han er omtrent like god som Gud til å lage det til :)

1 kommentar:

Rosa sa...

Uff, så kjedeleg når kameraet har vore på tur utan mor! Men samtidig godt at det ikkje avgjekk heilt ved døden.

Eg sitt her med 39 i feber og tvilar meir og meir på om eg får til babysong imorgon - så utgjort!

Nydeleg LO :)

klem