søndag 22. februar 2009

Søndag


Og dagen er snart til ende. Den har vært rett så innholdsrik. Kan nevne både skirenn, men ikke var jeg deltaker, og scrapping.

Den fine vinteren vi hadde har gått over til typsk vinterferievær. Regnbyger og klukkende takrenner. Joda, helt typisk. Men likevel var det turrenn i skogen og jeg sto på post med bøtter fulle med saft. Kaldt og vått var det, men safta var varm og folka var blide. Dessuten fikk jeg hjelp av eldstemann til å samle brukte plastbeger. De lå strødd alle veier.

Etterpå spiste vi middag, og gjett om det gjorde godt. Det er mange timer fra 9 til 15... Siden det er "bollesøndag" var desserten klar. I går bakte jeg en lite lass med skoleboller. (Kan nemlig styre meg veldig for boller med krem.) Regna med at svigermor lagde boller til kremen. Og det var en rett antakelse. Men det skjedde ett eller annet underveis i nabohuset. De bollene endte hos kyra, flate som pannekaker og harde som stein... Da falt mine boller veldig i smak. Og det betyr at hele beholdningen forsvant i diverse mager: ti unger og åtte voksne veit å sette til livs godsakene. :)

Og før og etter alt dette har jeg faktisk kost meg med å lage et bidrag til Papircupen på Papirgleder. Oppgava var å scrappe etter ei skisse og stilen skulle være vintage. Det har jeg ikke gjort mye av. Men det var litt morro. Kanskje det ikke blir siste gangen.

Her er noen detaljer: En blomst...



... og en øredobb som har mista kompisen sin.


Ønsker deg en god kveld og ei flott uke :).

1 kommentar:

Maya sa...

Åhhh denne var nyydelig!
Lekre detaljer og utrolig flott bilde!!
Klem fra Maya :)