onsdag 18. februar 2009

Snike inn på scrapperommet...


... for å kose meg med papir og bilder.
Av og til er det aldeles helt nødvendig å trekke seg litt unna. Og nå har jeg hatt meg en rolig time her inne. Rett nok med åpen dør og kontakt med diverse andre i huset. Og når resultatet blir en LO jeg liker...

Skulle jo ha scrappa 6-årsdagen til minstemann. Men der forsvant de fleste bildene. Kanskje jeg greier å få dem fram igjen, men har ikke lagt sjela i å prøve enda. Så da brukte jeg like godt de bildene jeg har liggende på bloggen.
Selve sida er en lift av en jeg har sett i galleriet på PG. Husker ikke hvem som lagde den, men jeg falt for oppsettet og måtte bare prøve.
Som vanlig har ting lett for å bli til mens jeg holder på. Etter at jeg hadde klistra på chipboardbokstavene fant jeg ut at de skulle være røde. Fram med distressink-puta og tryke den på. Resultat: Røde bokstaver og røde streker på bakgrunnen. Hm. Løsning: Rub-ons-snøkrystaller over. Fortsatt ikke helt bra. Fram med blå stempelbute og svamp. Da kom det seg. Dette kan jeg leve med. :)
Ha en god kveld. Nå er det like før vi finner fram nystekte boller og brunost.

2 kommentarer:

Kristine sa...

Jeg trodde først det var et kort, men veldigt stilig side. Jeg tror jeg må lifte den detaljen med å skjære ut en runding av bokstavene/tallene - det ble utrolig tøft.

Gladie sa...

Så kult oppsett! Digger rundingene - og så kreativ og superstilig løsning for å skjule små uhell, digger det! :)