lørdag 13. mars 2010

Noe så rart...

I dag da vi våkna lå det snøballer utover hele bøen. Mange snøballer. Tydelig trilla bortover. Forunderlig hva vinden kan få til. Det er faktisk den som har tatt tak i nysnøen og trilla snøballer.

Ellers er det skikkelig klisterføre i løypa. Jeg var nett ute en tur for å lufte ut mellom øra, men det blei ikke mye fart. Bakglatt som bare det. Egentlig helt greitt. Motivasjonen for skiturer i løypa er ikke av de største for tida. Jeg ønsker meg sol på trappa og kaffe i koppen. VÅR er noe å glede seg til :)
Med annerledes snø enn vi har hatt i vinter åpner det seg nye muligheter for fysiske utfoldelser. Skli på magen utfor bakkene, det er veldig kjekt :)
Etter siste tur kom minstemann inn med den ene støvelen under armen. Det er visst lett å sette seg fast også...

Nå går vi inn for landing i sofakroken. Tacos og en koselig kveld står på programmet.

Kos deg, enten du er heime eller ute :)

3 kommentarer:

Bodil sa...

Merkelig hva naturen selv lager :)
Vi har mindre snø enn vanlig i vinter, men nå ser det ut til at det skal komme litt mer. Det er jo kjekt for de som skal på ski i påsken, men jeg kan klare meg uten.
Venter bare på at kaffen kan inntas på verandaen i solskinn :)
Ha en riktig koselig kveld.

Helle sa...

Hei Rønnaug
Må jo si meg enig med bojose..Snøen kan jeg også klare meg uten,men du verden så flott det er når alt er hvitt,lyst og flott ute.Og ikke minst når sola skinner...
Legger meg til som følger hos deg,håper det er ok.Og vil samtidig ønske deg velkommen innom til meg.
Hilsen i natta fra Helle

Rosa sa...

stilig! Eg gler meg òg til sol og vår. Og ein kaffikopp på mammo si trapp - hihi :)