fredag 7. mai 2010

Konvoluttkort i Ett trykk

Jeg lot meg inspirer av utfordringa i Ett trykk. Til aprilnummeret var utfordringa å lage konvoluttkort. Og sannelig kom bidraget mitt med. Kjempegøy. Fant en helt vanlig konvolutt og gikk løs på den med "liv og sjel".
Skar ut et rundt hull og festa overheadplast bakom. Inni konvulutten fikk jeg plass til stempel med både svirler og tekst.

Her er kortet som hører til inni konvolutten.

Nærbilde av framsida.

Og alt har en bakside.

Nå er det på tide å stikke nesa utom døra. Har forberedt 12 årsdag i dag. Eldstemann skal ha noen kamerater på besøk. De skal visst sykle masse og ete et lass med pizza og blåbærbløtkake.

Så nå er huset nesten helt strøkent og jeg har lyst til å lufte tankene. Det vil si at jeg bør visst bruke ei rive til å få vekk et lass med grus som har forvilla seg inn i plenen i løpet av vinteren.

Men først er det visst helt nødvendig at eg gjør ferdig en PowerPoint til konfirmasjonsgudstenesten i morra. Har utsatt det og glemt det anna hver gang både i går og i dag. Etterpå skal jeg ut!

God helg!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Dette kortet er supernydelig :)Så flott pyntet og fine farger.

Ha en riktig god helg, klem :)

oheidia sa...

Så nydelig kort! Dette har jeg jo kikket lenge på i Ett Trykk uten å få med meg at det er du som er kunstneren! Hærlig kort!!!

Tenkte meg at du er litt opptatt med konfirmasjonstiden i menigheten. Da er det vel mer enn nok å ta tak i. Bursdagsfeiring og snart 17. mai - oppgavene står i kø! Men, det må gjøres. Vet det nok!

Lykke til med det meste i hvert fall:=)

Vi skal i konfirmasjon på søndag i Arendal. Det blir koselig men litt stress også. Jenny skal ha prøve spilling hos Barrat Due (musikk skole) i Oslo lørdag så vi reiser til sørlandet klokken 6 søndag morgen, Yesp!!!! Jeg har laget kort til konfirmanten men er ikke kommet i gang med talen. Får det nok til.

Vi tastes :=)

Klem fra Heidi