lørdag 25. desember 2010

GOD JUL

Stille julemorgen i heimen. I dag sover ungene frampå etter at spenninga blei utlada i går. Hadde en strålende julaften med alt dertilhørende av pakker, pynt, sanger, mat, kaker og spenning. Du hendelse så kjekt det er å se ungene som koser seg sånn. Vi voksne må bare konstatere at vi ikke er der lenger. Men vi kan glede oss over at ungene er det :) Pakkene under treet svarte til forventningene. Ikke minst fikk jeg koselige scrappesaker via julepakkesprederen (Gledesprederen), og de gleder jeg meg til å bruke snart :)

Ute er verden nydelig pynta. Et tjukt snølag ligger over hus og skog. Skiløypa ligger klar for de som vil ut og akebakken er raskere enn noe år før.

Nissen kom å spiste grøten på låven i år igjen og fetter og kusine fikk masse nye ullsokker av han. Fetterene måtte prøve alle sammen, samtidig. De virka :)

Snart skal jeg lage ny kaffe og frokost til gjengen min før farmor og jeg tar turen i kirka. Så blir det nydelig middag i heimen og helt sikkert enda flere godsaker etter hvert.

Håper du også har noe å glee deg over denne juledagen.

Klem til alle som kikker innom.

3 kommentarer:

Pauline sa...

Riktig god jul og godt nytt år til deg!
(Har ei venninne som kommer fra Voss og er heime på juleferie)

Rosa sa...

Høyrest ut som ei perfekt jolaftan hjå deko! Her gjekk det også fint, og dagen idag har gått med til å bygge lego med jentene, før det bar avgårde i det store juledagsbesøket hjå mamma og pappa. Litt trøtt i trynet etter 5 timars søvn sist natt, så eg trur eg for alles skuld skal finne senga tidleg ikveld ;)

Bodil sa...

Så fint juletre dere har og flott vinterbilde.
Ønsker deg en fortsatt God Jul.
klem :)