lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år

Årets første dag er sannelig snart over. En rolig dag for å lade opp til en aktiv måned. God frokost på formiddagen, nydelig svinesteik til middag og en kjapp tur ut for å lufte vettet.

Og så er det vistnok tid for nyttårsforsetter. Om jeg skal ha noen i år er jeg sannelig ikke sikker på. Det er jo alltids noe som kunne vært gjort bedre på den fysiske fronten. Dessuten kunne det jo være kjekt å lage noen flere LO'er dette året enn det forrige... Og så var det fjorårets prosjekt med et bilde fra hver dag... Kanskje jeg heller skal prøve på ett fra hver uke...

Men ett forsett trur jeg jeg vil ha: Dette året skal jeg lage flere blogginnlegg enn jeg hittil har greid på et år. Tenk å komme over 70. Det trur jeg skal være mitt forsett for 2011.

3 kommentarer:

oheidia sa...

Ha ha ha, lufte vettet - den var god og jeg forstår hva du mener. Jeg skal ut og lufte vettet i morgen!

Takk for nydelig bok kort og sjarmerende liten julepakke inni! Ble så glad og ventet helt til julaften med å åpne! Kortet ditt står på sjenken bak spisestuebordet og har vært et viktig pynteelement i stua vår denne julen.

Klem Heidi

Bodil sa...

Nytt år med nye muligheter, men nyttårsforsetter hopper jeg over i år, hihi
Godt Nyttår
klem :)

Rosa sa...

nah, nyttårsforsett trur eg ikkje eg skal lage i år heller. Men gode intensjonar kan ein jo ha :)

Og eg ser fram til å lese ditt 71. blogginnlegg dette året - og alle dei 70 før det!

Me har kome heim ikveld, og det er nydelegt! Imorgon vert nok ein heimedag, og eg trur eg lyt invitere slekta på kaffi, for eg innsåg plutseleg at me ikkje har opna ein einaste kakeboks her heime i jola!!

See you! :)