lørdag 2. januar 2010

Tenk - et helt nytt år

Godt nytt år
til alle bloggvenner!

Et helt nytt år med masse nye og helt ubrukte dager. Og min første dag blei helt annerledes enn jeg hadde venta. Fikk SMS fra Jill Pastill dagen før. Om jeg ville scrappe/lage kort? Og gjett om jeg ville.

Hele dagen gikk jeg og gleda meg til besøk på kjøkkenbordet. Og enda var dagen stappfull av kjekke aktiviteter: En koselig frokost med hele familien, nydelig skitur i løypa, en bedre middag med besøk av farmor og oldebesta, middagslur og mange sider i ei god bok.

Og så kom kvelden. Jill hadde en hel masse saker og ting med. Men det er jo umulig å vite hva en trenger... Minstemann syntes nok det var en smuløe overveldende, men utrulig kjekt.

Og resultatet:

To sider scrappa. Kjempekjekt å komme i gang igjen! To folda nesten-trekantkort. Dette har jeg tenkt å gjøre lenge. Og nå fikk jeg endelig prøvd. Anita har en fantastisk flott oppskrift som du kan finne her.

Og så har jeg fått julekort av Tine. Det blei mal for MANGE kort den kvelden. Tusen takk for nydelig kort, Tine!






Nå er jeg faktisk allerde i gang med julekorta for det neste året. Det er jeg veldig fornøyd med!! Tenk om det kunne fortsette sånn gjennom året...
Men jeg er redd hverdagen ikke gir så mange muligheter. Da er det kjekt å få gjort noe av og til. Og når noen tar kontakt og inviterer seg på besøk - da kan det jo bli noe av det også.
Tusen takk for en kjempekoselig kveld, Jill. Neste gang må du komme tidligere på dagen. Minstemann vil veldig gjerne ha mer kontakt :)

3 kommentarer:

Rosa sa...

Åh, så utruleg kjekt!! Eg såg nett på bilder for ei tid sidan frå då me scrappa ein heil laurdag - det var fantastisk kjekt!

Kanskje er det noko slikt ein treng for å komma igang igjen? Ja, for no er det vel nesten eit år sidan eg har scrappa. iiiiiik!

Nydelege nydelege kort og albumsider!

Gladie sa...

Så gøy, da! :D Og så flotte Loer du har laga :) Godt nyttår til deg og tusen takk for kjempekoselig hilsen i bloggen min, det varmer :D

oheidia sa...

Så flott at Jill tok seg en tur og at dere fikk laget masse fint. Lo'en din var kjempesøt og takk for tips om julekort mal. Tror jeg må begynne tidligere med julekortproduksjonen for julen 2010. Det må føles godt å ha begynt:=)

Takk for hyggelig melding i bloggen min. Jeg ble utrolig glad for det vakre julekortet med den søte pynteeengelen. Kortet står på sjenken bak spisestuebordet og pynter opp og det er et slikt kort jeg ikke kunne klart å lage uten å ha gått kurs! (rødmer litt nå her jeg sitter). Dine kreative flotte prosjekter blir spart på og jeg har også fått fire andre hjemmelagde kort. Det er bare SÅ koselig. Henger de opp i snorer sånn at man kan se på kortene i høytiden.

Vi tastes senere og så gleder jeg meg til vi møtes i 2010 :=)

Godt nytt år. Klem Heidi