torsdag 1. januar 2009

GODT NYTT ÅR

Da er det gamle året borte og kommer ikke mer tilbake. Det som er gjort, er gjort , og det som ikke er gjort... Hvem veit, kanskje kommer tid til sånne ting seinere.

Det nye året ligger forran meg med nye muligheter. Her finnes ingen nyttårsforsetter. Likevel er det noen ting jeg ønsker meg mer av framover:

1. Tid og overskudd til å scrappe mer.

2. Gode dager i lag med mann og barn.

3. Å gå fra jobb og vite at det jeg har gjort den dagen var nett nok.

Det siste trur jeg kanskje kan resultere i de to første :) Så da er det bare å ta fatt. Året startes herved med en ekstra fridag. Den skal brukes til å ta i mot gode venner til overnatting. Og så skal vi to mødrene snakke og filosofere over vårt felles yrke og alle andre tildragelser vi kommer på. Gjett om det skal bli kjekt.

Og året som gikk? Det blei behørlig fada ut med panoramautsikt over Vangen:
Og med stjerneskudd av årgangsvare. Funnet i ei hylle i bestemorhuset. Og det var godt for husfreden.
Men rakketer trengte vi ikke. Det sørga halve bygda for.

5 kommentarer:

Orlaug sa...

Eit riktig godt nytt år til dykk der oppe i "fjellet".
Håpar de får eit godt og grøderikt år......og at du får masse tid til scrapping.
Ha det godt!

Rosa sa...

nyt siste fridagen på ei heil stund, og kos deg med besøk og skravling. Eg kan eigentleg berre signere den lista di - og spesiellt dei to fyrste punkta, hihi.

Og til slutt - herleg vinterleg bakgrunn i blogggen!

God år, min ven!

stor klem

Elisabeth sa...

hei ehi og godt nyttår. kjempe fine bilder;)
Bildet som du lurte på er solnedgang fra terassen til mamma og de.

Ha en fin helg

klem fra elisabeth

oheidia sa...

Jeg synes du har en hærlig måte og reflektere på og jeg smiler stadig når jeg besøker deg på bloggen!

Godt nytt år til deg også og det hadde vært veldig morsomt om vi kunne møttes i løpet av året. Hvem vet forrsten - jeg møtte screppa Torill i Bulgaria og vi hadde jo bare møttes online før. det var veldig koselig å møtes "live".

Flotte nyttårsbilder :=)

Klem til deg

Maya sa...

Godt nytt år!
Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min *klem*

Den første siden av kortet er dobbel :)
Da kan man feste tråden til spinner`n med masse dobbeltsidig tape ;)

Tar en bazzil (30*30) og bretter den i fire,fjerner det ene hjørnet :)
Så brettes kortet sammen,og den ene siden blir dobbel :)
Klemmer fra Maya.