fredag 1. oktober 2010

Et lite glimt av en stor verden

Jeg har vært på farten. Skikkelig på farten. Studietur til varmere strøk. Har sett og gått på og ikke minst tatt bilde av hemningsløst mange gamle steiner. Har lært en hel masse nytt om ting jeg trudde jeg kunne noe om. Og har opplevd at å reise rett og slett er veldig kjekt. Det siste kom som en stor overraskelse.

Stedet var Tyrkia og faget var bibelske skrifter. Og læreren, han var bare helt fantastisk flink. At pensjonerte gresklærere fra Menighetsfakultetet (presteskolen i Oslo) også kan være gode pedagoger - det gleda mitt pedagoghjerte stort.

Flere glimt skal komme når jeg bare får summa meg en smule og ikke minst fått redigert mange hundre bilder. I mellomtida kan du nyte dette.
Det skal nok også redigeres. Men noe må jeg jo vise fram ;)

3 kommentarer:

Bodil sa...

Høres ut som en fin og lærerik tur :)
så fint bilde du har tatt, gleder meg til å se mer.
klem :)

Rosa sa...

Gler meg til å sjå bilder av gamle steinar! Du har vore sakna, iallefall - både her og på kontoret!

god helg!

Lambi sa...

Så herlig meg rise og studietur! Ja det er virkelig moro å reise, det har jeg oppdaget også!!! :) Barcelona som reisemål kan bl.a også anbefales! ;) Den enorme La Sagrada Familie kirken som har vært under bygging i over hundre år og enda ikke blir helt ferdig på 30-60 år kan VIRKELIG anbefales et besøk! Et fantastisk vakkert byggverk rett og slett som gjorde iallefall meg totalt målløs!! Gleder meg til å se flere av bildene dine! Klem