onsdag 13. oktober 2010

Jul i oktober

Høstferie har kanskje ikke så mye med jul å gjøre. Men ofte er det siste gang vi ser en del av slekta før jul. Og da gjelder det å være forberedt på både det ene og det andre. For eksempel at besøkende har tenkt mye lenger enn meg. Brått kom det en pose i hus... Og da var jeg glad for at jeg hadde fulgt en aldri så liten innskytelse tidligere i høst. Både på papirfronten og på innholdsfronten.

Papirene er noen aldeles nydelige fra Vibeke Spigseth i Poppy design. De er bare helt kjempesine til sånne prosjekter som trenger kraftig papir. Hadde ikke papirposer i hus, så de måtte jeg lage selv. Skulle du være i tvil så er dette altså posegaver ;)

Skulle egentlig hatt med flere bilder her, men av en eller annen grunn vil ikke systemet laste opp mer enn to i øyeblikket. Snodig!

Dette er et annet prosjekt. Rosa, min gode venninne og kollega har blitt en moden kvinne i 30-åra :) Måtte jo ha en hilsen til henne. Denne esken blei til rundt et skjerf kjøpt i Tyrkia. Papiret fant jeg på Panduro i Bergen.

Så skulle det kommet et bilde av dagenst bakst. Svigermor og jeg har lagd flatbrød, krotakaker og natronboller. Skravla og kjevla og stekt mye av dagen. Kjempekoselig å sitte i eldhuset å lage noe vi veit smaker godt. Nå er det på tide å spise noe av alt det gode.

Nyt kvelden, alle som stikker innim her :)

1 kommentar:

Rosa sa...

Så greit å få gjort unna jolegåver i oktober, då!

og tusen tusen takk for det herleg skjerfet i den fiiiine pakken!