torsdag 14. oktober 2010

Sukkersøtt # 96

Det er bare så kjekt å finne nye bretteteknikker. Denne fant jeg hos Tesa via Maja. Ta en kikk inne hos dem så finner du masse inspirasjon. Hovedkortet låses med  det andre kortet. Her kan det jo bli plass til å skrive på flere plasser.

Tirsdag var jeg innom på Papirgelder. Skummelt for lommeboka å gå inn i sånne butikker. Og så har jeg bare så lyst til å bruke alle skattene med en gang jeg kommer heim. Pairene jeg har brukt er brun og hvit Bazzill og Søte juletid fra Papirdesign. Rosene er delvis Ladybug and friends og delvis noe som har ligget er ei stund. Metallpynten mener jeg er fra Kort og godt, men det er noe uvisst.
Stempelene er i alle fall Norsk stempelbald og Hänglar. Det siste fargelagt med Distressink refiller.

Innsida blei veldig enkel. Synes Borden lgad med puncher fra Martha Steward var nok.

Takk for at du kikker innom kroken min. Veldig kjekt hvis du legger igjen en hilsen også :)

6 kommentarer:

Dortesjs sa...

waue bare så smukt

oheidia sa...

Wow Rønnaug!!! Det er dette jeg beundrer med deg - du bare prøver noe og får det til rålekkert med en gang! Ikke noe nøling liksomt:)
Synes bretteteknikken var stilig men det så da ikke superenkelt ut - må nok tenke meg om før jeg prøver meg på et slikt kort (men jeg kommer sakte men sikkert etter).

Nydelige farger du har brukt og enig med deg at skrivefeltet i midten ikke skal ha mer pynt. Perfekt altså!!!

Men du, hva mente du med russetreff i bloggen min? Er ikke du for gammel for sånt, he he....
Svar ønskes :=)

Klem Heidi (som er mye bedre i ryggen og gleder seg til skrappetreff i mogen)

Lene Aase sa...

Denne bretteteknikken er så lekker og det er kortet ditt også!!! Nydelig pyntet og herlig stempel!
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
Klem fra Lene:)

Rosa sa...

Du er ein reser på nye teknikkar, Rønnaug! Og du mestrar jammen meg alle like godt. Nok ein gong djupt imponert!!!!

Gro S sa...

Hei!! For et nydelig kort. Skikkelig elegant bretteteknikk som krever pinlig nøyaktighet, well done.
tusen takk for stadige, koselige og hyggelige kommentarer på min blogg. Det setter jeg utrolig pris på!

klem

Tesa/Therese sa...

Åh så flott ditt kort blev. Kul att du gillade min bretteteknikk:)
Tack för att du lämnade igen en kommentar så att jag fick chansen att titta inom dig:)
Ha en fortsatt go helg!
Klem Tesa