onsdag 20. oktober 2010

Jeg fant jeg fant...

Bilderedigering og sortering har vært aldeles helt nedprioritert de siste månedene. Uke-prosjektet mitt er langt på etterskudd... Kanskje jeg greier å ta meg inn etter hvert.

I dag oppdaga jeg at det lå opptil mange bilder lagra på jobbPC'en. Når USB-portene mine ikke vil heime, utnytter jeg selvfølgelig den på jobb til å tømme minnebrikka. Der fant jeg flere av høstens prosjekter. Ting som er lagd og gitt bort etter hvert:
Et takkekort som gubbeluren trengte mens jeg var i Tyrkia.
En hilsen til far min som brått var et år eldre. Og som er veldig glad i sjokolade...
Og så var det naboene som fikk ei nydelig lita jente i sommer. Hilsenen fra oss var litt seint ute, men da fikk jeg tid til å finne løsningen på håndtaket.

I kveld skal jeg være sjåfør for ungene og så skal jeg på jentekveld sammen med noen gode venninner. Det har jeg gleda meg skikkelig til! Hvis bare det kan slutte å SNØ!

Jepp. Det snør! Og den bilen jeg har i dag har ikke dekk av typen vinter.... Håper den andre bilen kommer heim i tide, og at mannen i mitt liv har rukket å legge om.

Ha en GOD kveld, alle.

6 kommentarer:

Lambi sa...

Heisann! Det var da mange stilige prosjekter! Likte det takkekortet ekstra godt jeg også den skjønne vogna da! Huff du må ikke ut å kjøre i kveld uten vinterdekk...Håper mannen din kommer hjem med vinterdekk så du ikke må ut uten! God venninne kveld til deg! Klem

Bodil sa...

Nydelige kort og nydelig barnevogn.

Ha en fin kveld og ikke dra uten vinterdekk.
klem :)

Elisabeth sa...

Hei hei og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Ja det er lenge siden det har vært liv, men håper at jeg snart er på plass igjen..
Du har laget utrolig mye fint siden sist jeg var innom her.
Om det var deg jeg fikk kakemenn oppskrift av i fjor? jeg hadde så lyst til å prøve meg på de, men oppskriften låg på pc som har kræsjet... hvis det var deg, kunne du sendt den på nytt til meg da?
elisabeth.djuve@hotmail.no
ha en fin kveld
hilsen Elisabeth

oheidia sa...

Wow, Rønnaug! Her detter det ene flotte prosjektet etter det andre inn på bloggen din - så kjekt at du kan legge inn på data på jobb og blogge litt der! Den vogna var bare kjempekoselig og du er så god til å velge farger og få alt til å bli så koselig!

Jeg har fått vinterdekk på. Er skummelt uten så ikke ta noen sjangser er du snill - det er ikke verdt det!!!

Natta klem fra meg

Rosa sa...

Så mange fine prosjekt! Det eine etter det andre....

Håpar gubben din kom heim i tide, så du kunne køyre trygt av stad til jentekveld.

see you!

Mona sa...

Så masse lekkert du har laget da!
Kjempe flott kort og vogn!
Lekkert t-lyskort også, tror det må testes en dag!
Ha en super helg!
Mona